Vad är 1 minut och 4 sekunder för dig?


"Pratar" på msn med en kär vän.
Av nån anledning snöar vi in på kärlek,ömhet och kramar.
Varför vet jag inte, kanske beror på att söndagarna är dom mest ensamma
dagarna i människans historia. Bakslö av helgen, seg och pallar inte ta tag i något.
Då sitter man hemma själv. Och längtar....
Så är det för oss singlar iaf!

Här trillade Markus in på tidsperspektivet på när en kram övergår
till viljan att det ska utvecklas till mer än en kram.

Markus säger:
Ömhet tycker jag kan dra sig någonstans det me´
jag finner inte någonstans det, inte i sverige eller då man tar sig tid till Nyheter på tv

Diana säger:

men kramas e mys ju

Markus säger:

Jo men hur ofta gör jag det?

Markus säger:

Hur oftas kramas du om dagen?

Diana säger:

aldrig

Markus säger:

Ring då,så kan vi kramas, men bara i ca 1min och 4sec.

Diana säger:

varför just den tiden?

Markus säger:

Då tror min lilla Hjärna annat och djuret i en börjar leva....

Diana säger:

hihi

Diana säger:

har du tagit tiden?

Markus säger:

Nää men du vet, man går på känslan

Markus säger:

Eller då det börjar kännas som det inte är en kram längre, då vill jag sluta.

Markus säger:

Jag vill inte sluta men du vet, man blir varm å..aa jag du vet

Markus säger:

Eller så har man sett för många kärleksfilmer, efter en stund i kramen så börjar de ju pussasss.

Diana säger:

kramas är sjukt mysigt tycker jag

Markus säger:

Ja, men har du inte känt att det skall hända något mera, då man står ett tag?

Markus säger:

eller är det bara jag som vill att det skall hända saker.

Diana säger:

jo det är klart. tycker att den där spänningen är ganska mysig

Sen var jag tvungen att blogga=)

1 minut och fyra sekunder kanske är den faktiska tiden för att en kram  ska räknas som en omfamning
och inget som kan riskeras att leda vidare. Känns som en lagom tidsrymd eller?
Kanske är ganska länge att kramas i drygt 1 minut...

Underbart är kort sa killen med pudelkrullet!

Fast när man verkligen tycker om någon är en kram på 1 minut
jävligt kort! Hade en kille en gång, han var för jävla mys att krama.
Hade nog inte nöjt mig med 1 minut och 4 sekunder.
Kunde kramats med honom hur länge som helst, iaf då!


Puss och kram till alla söndagsinglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0