En tripp till förr!

Gjort som alla andra och varit inne och roat mig på
www.yearbookyourself.com
För jävla sköj det där med att leka med kort.
Vore ju nice att åldras under flera år på den sidans sätt.
Absolut nada, just the same under 20 års spann!

Ruskigt lik min far är jag och han skulle svimma av häpnad
över hur lik jag faktiskt är farmor!


 
               1952                                         1954
 
             1966                                            1968
 
                 1978                                        1982
 
                 1994                                       1996




This is pappa i mitten av 50-talet. Jag fick hans tänder och näsa,
tack och lov slapp jag öronen! Men det sägs ju att öronen aldrig slutar växa......

Kortet från 1994  är rätt likt det orginalkort jag använde.
Krulligt hår kanske inte är det tjusigaste, synd bara att
jag var några år efter med frillan. Tydligen var det poppis 1994,
jag körde på lockigt år 2001, ha ha!



Kram hej från tjej som haft nostalgi på flera sätt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

är det ett kort på din pappa eller är det ett fejkat kort på dig som pojke?

2008-09-26 @ 17:48:32
Postat av: Anonym

är det ett kort på din pappa eller är det ett fejkat kort på dig som pojke?

2008-09-26 @ 17:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0