Välkommen

till Försäkringskassan.
Vi håller förnärvarande på att byta telefonsystem vilket
gör att det kan ta lite längre tid innan du når handläggare.
Var god dröj kvar så besvarar vi ditt samtal så snart vi kan.
Du har plats 187 i kön, din beräknade väntetid
förväntas vara 37 minuter!


Hej och hå.
Jävla tur att jag är sjuskriven så jag har tid att vänta de där 37 minuterna,
jag har ju absolut inget bättre för mig!

Kom fram till slut, blev kopplad till nån tant, samtalet bröts.
Helvete!!
Jag var tvungen att börja om från början.

Välkommen till Försäkringskassan......

Efter ytterligare omkopplingar fick jag prata med en annan tant, Diana har ingen handläggare.
Någon ringer upp dig inom två dagar.
Ja, det sa dom när jag ringde den 7 juli också, jävla långa dagar!

Ska det vara så svårt att börja jobba igen?
Det var lättare att bli sjukskriven än vad det är
att avbryta och börja jobba 50% igen.
KNASFARLIGT system!

Kyss från tjej som undrar hur det går för "Zack" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0