Var sak har sin plats!


Efter föregående inlägg kom jag osökt att tänka på en KNASFARLIG film jag såg
för många år sedan, 2001 tror jag.

Final Destination. Jag hatar den filmen och då menar jag hatar på riktigt.
Jag såg den och blev så sjukligt påverkad.
Filmen handlar om en snubbe som förutser sin egen död och sedan går hela
hans tillvaro ut på att lura döden.

Fan, tänk så är det så, resonerade jag och började utveckla massa tvångstankar
och en jäkla massa dödsångest.
Jag var helt övertygad om att jag var tvugen att utför vissa ritualer och ha
saker på speciella platser för att överleva.
Stördes mitt mönster innebar det att jag inte längre
lurade döden så om något gick fel
skulle jag dö!

Saker skulle vara på sin plats, vissa meningar var tvugna att sägas och
en speciell ritual utfördes innan läggdags.

Min kära sambo drogs ner i detta fördärv.
Han var tvugen att säga god natt till mig och pussa mig två gånger
på kinden precis innan jag somnade och det var det sista som
fick sägas och göras i lägenheten innan det blev ny dag.

Jag var tvungen att gå en OCD-behandling för att bli av med dessa besvär
men än idag har jag svårt för ojämna tal och sysslar
fortfarande med magiskt tänkande, käck tjej!

Kram från tjej som aldrig mer vill se denna film och givetvis har hon inte sett uppföljarna, det vore KNASFARLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0