Varför vara diskret om man inte måste!



Kissa, kissa. Ja, uppenbarligen inget knussleri med det på fyllan inte,speciellt
inte dom med ett slangsystem.
Givetivis kissar väl även jag ute ibland, men jag gör
mitt bästa för att bli så osedd som möjligt och visst, klart nån
jävel sett mig nångång. Tur att jag alltid har servetter i min väska
så jag kan torka min vän!

Men boys tar priset asså, dom bara ställer sig lite överallt, hivar fram
attiraljerna och sen är det bara att släppa strålen fri.
Verkar inte spela helt stor roll om någon ser, så länge dom vänder ryggen till.
Helt underbart när man sitter ute och två meter bort vänder sig någon
mot ett träd och lättar på trycket.

Varför ska boys alltid kissa på något?
Mot ett träd, i ett hörn,på en vägg eller dyligt. Why?
Stänker fint på skorna och den osynliga kranen som dom tvättar
händerna i efter "toabesöket" är ju helt fenomenal!

Jag är alltid rädd för att polisen ska ertappa någon med byxorna nere och
en stråle ut ur systemet. Pinsamt!! Och dyrt, kostar 600 spänn att ertappas på detta vis.
Men som sagt,skadeglädje......

Kram från tjej som uppskattar toaletter och pappersnäsdukar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0