Warnung!


På ett dansställe här i stan, dansställe? Hm, så kanske man inte kallar det. Dom titulerar sig själva som night club men
det köper jag inte, finns inga night clubs i Halmstad!!

Skit samma, jag känner att jag behöver sända en varning till alla pojkar som befinner sig på dansgolvet på detta ställe och rör sina taniga kroppar, även dom som inte är taniga småpojkar bör nog också se upp!

Stället är av lägre rang och tillhör inte Storgatan. Denna dame på dangolvet svänger runt som bara den, hytter med armarna och hystar med huvudet. Skyhöga stilettklackar och skinnkjol. Stora håret a´la nanny Fine och ett jävla tålamod.
Denna dame är där med sin man och om man iaktar dom noga upptäcker man deras spel. Känner till henne för att hon har barn i min ålder, fast vi ska väl räknas som vuxna nu men man är alltid sina föräldras barn så hon har
barn i min ålder. Hennes mamma men inte pappa.

Hon dansar tjosan på dansgolvet och försöker distinkt ragga upp en kille att hångla med. Mannen står alltid utanför dansgolvet och har uppsikt på henne. Alltid, varje fredag och lördag är dom där och gör samma sak, inte för att jag befinner mig på detta tattarställe varje helg......

Har vid ett flertal tillfällen iaktagit dessa tu, hon dansandes och han tittandes och vid ett flertal tillfällen har hon fått napp och hånglat upp nån liten pojke.
Vad som händer sen har jag ingen aning om. Någon kväll har hon faktiskt lyckats få
till mer än ett hångel. Här kan jag inte beskyllas för att fara med osanning då jag faktiskt
många gånger underhållits av deras spel men resterande del av inlägget kan jag inte ansvara för då jag återger spekulationer och så vitt jag befarar bara rykten, då jag inte hört från någon som faktiskt kan återge sanningen av egen erfarenhet. Men jag antar att de flesta skiter i vilket och är ganska sugna på att höra vad ryktet och spekulationerna består av.
Finns två versioner:
1. Det sägs att dom raggar med en kille hem som hon har sex med medans mannen tittar på och
    tillfredställer sig själv,  ja, jag menar runkar men jag vill inte använda så fula ord!
2. Någon påstår att det är så att han tittar på när hon hånglar och dansar med andra samtidigt som han på 
    dansstället tillfredställer sig själv.

Version 1 är den version jag skulle sätta mina pengar på, om ens någon av versionerna stämmer.
Nummer 2 kan jag nästan skriva under på att den inte stämmer då jag som sagt iaktagit dom ganska många gånger
och jag vill tro att jag hade upptäckt om han gjort det skönt för sig själv på ett otillbörligt sätt.
Tro mig, jag hade märkt det!!

Men en varning är på sin plats eller kanske en uppmaning för dom som tycker det är käckt!

Puss hej från tjej som ibland hänger på Valentine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0