Worthless piece of shit!

Lekte snål jävel idag och plockade med  Halmstads gratistidningar hem, inte så
spännande men va fan, jag har tråkigt och är inte så kräsen.

I en av tidningarna finns en liten ruta:
Detta visste du inte, där de radar upp konstiga
grejer som egentligen inte är ett dugg intressanta.
Just därför, pga av noll intressefaktor hamna dom här i min blogg.
Varför ska jag bjuda på något skoj när jag har så suggigt tråkigt?!

So here it comes,saker du absolut inte behöver veta!!


* Eskimåer är det enda etniska folkslaget i världen som saknar könshår.
Trevlig för dom, slippa ansningen och rakning på lördagkvällen, gött.

*Vi krymper en centimeter varje dag. På kvällen har ryggen tryckts ihop och under natten
rätar den ut sig igen.
Jag ska mäta mig på morgonen så blir jag hela 154 cm istället, låter bättre än 153!

* Man tappar 75 hårstrån på huvudet varje dygn, om man inte är hårlös-
Hoppas det växer ut minst 75 nya då.

* Faxen uppfanns före telefonen. Via telegrafnätet var det tänkt att alla skulle få
sin morgontidning.
Jag har hellre en telefon än en fax med morgontidning! Kan läsa sms till frukost
om internet inte är tillfredställande.

* Nästan var trejde person i San Francisco är homosexuell.
My, du vet vart du ska styra din semester!

* Mc Donalds pommes är smaksatta med svinextrakt och måste lagas annorluna
i muslimska länder.
Där fick ni alla vegiterianer som väljer pommes på Mc Donalds,sluta med det!!

*En och samma snubbe har blivit träffade av blixten 7 gånger och överlevde. Tyvärr
dog han ändå ingen natrulig död. Olycklig kärlek dödade honom.
Ja, vad kan man säga? Efter sju blixnedslag kan man ju förstå att hjärtat
inte pallade den smärtan som olycklig kärlek ibland kan orsaka

* Skottland är det enda stället i världen där en inhemsk
dryck har konkurrerat ut Coca-Cola.
Hurra för att det stället inte amerikaniserats, ännu!

Slut på crap nu!  För att avsluta med meningslös fakta kan jag informera om
att jag verkligen behöver fila min fossingar, dom är verkligen lessna (läs: hårda) nu!!

Kyss hej från uttråkad tjej!

Kommentarer
Postat av: Myzan

Jo tack.. I'm on my way.. =)

2008-09-23 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0