Äckelkorvar!!


I torsdags när vi var ute hamnade vi mitt i stans äckelkorvar.
Då menar jag pundaridioterna. Fan, vad jag tycker att dom suger!
Och inte fan är folk diskreta heller, helt öppet ska det rökas på och sniffas.

Pratade med nån hashtomte och han flabbade åt mig när jag la upp mitt
resonemang över varför jag är så anti droger.

Han menar att det finns anledningar till att folk använder droger.
Jo, klart som fan det gör de men kan ändå inte hålla med.
Oavsett anledning väljer man att ta en drog, så frågan blir genast:
Ska man ta sig genom anledning och leva sig genom den skiten eller
ska man använda en drog och leva ett pissigt falsk liv?!

Han sa då att jag var fördomsfull! Jävla pucko, fördomsfull my ass!

Alla äckliga jävla knarkarhoror borde bo på en egen ö, typ Hashisland.
Så kan dom sitta där och bonga tillsammans och leva sitt falska äckliga liv
där dom inte ens själva vet vem dom är, dom är bara en produkt av sitt knarkande!

Dessa nasty jävlar borde låta oss andra slippa se skiten, det är det minsta
man kan göra. Fast, oj jag glömde, respekten lyser med sin frånvaro!

Om jag mot förmodan har nån kompis som knarkar och jag har missat de:
Ät min varma bajs och flytta till Hashisland!

Puss från Diana som ber er att ta mig med en nypa salt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0