Aj, oj, nä!

Mina stackars stortår mår inte bra, man skulle nog kunna säga att vänstra
tån är ganska bakfull och öm, sen i fredags.
Tog hål på den feta vattenblåsan i lördags.
Det var nog ett misstag. Fetare blåsa idag. Vaknade klockan åtta av
en sprängande värk i min halvcentimeter större tå.
Tog hål på vattenblåsan i morse, synd bara att det inte var en vattenblåsa utan
en varböld. Istället för det vatten som jag förväntade mig skulle rinna ut
kom det gult äckligt kletigt var. Sjukt mys när man är nyvaken!

Min mamma skulle ha sagt:
Så går det när man dansar i pumps, på skånska då!

Här bjuds det på schyssta dansmoves.
Om man nu kan kalla det dans, vet inte riktigt vad jag pysslar med.







Röd måndagspuss från tjej som ska på fotboll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0