Bilhelvete!


Fick ringa och väcka stackars pappa mitt i natta!
Åkte bil hem mitt i mörka natten och jo visst hade
jag oturen att bilen blev lessen.
Det luktade  bränt och oj det rök ur motorhuven.
Vågade inte åka mer i den bilen.

Eftersom att ingen av oss vågade prova att starta bilen
stod  vi kvar mitt i gatan där vi hade stannat.
Ingen varningstriangel i bilen så klart.

Så där står vi mitt i gatan med en bil och
de som körde förbi blängde ganska surt och hyttade åt oss.
Dom verkade tro att vi stod där för skoj skull, en liten fikapause liksom!

Två blonda små brudar mitt i gatan med en bil, vi fattade nada!

Jag och Anna fick putta in bilen och fickparkera den
Blev faktiskt den snyggaste fickparkeringen ever!

Sen kom pappa och räddade oss!

Kram från tjej som har en snäll pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0