Chill!


Måste vara vår i luften.
För ett tag sedan när jag och Ylva var ute och promenixade var folk helt galna i trafiken.
Det tvärnitades och tutades överallt och en stackars gubbe höll på att bli
påkörd, av en bil med övninskröningsskylt. Han körde vidare....ha ha!
Gubben var snabb som attans och hoppade av sin bike,
mitt i dramatiken välte hans cykel.

På kvällen  var vi på quizet, vilket vi som vanligt sög röv på och kunde nada. Första låten var dock 
Ulf Lundell, gissa om jag kunde svaren på dom frågorna,
Iaf var fan varenda jävel trevlig. Nån tjej i toakön spontanpratade lite,
vilket ALDRIG händer om inte människan är aspackad, på gränsen till drogad,
t.o.m den tjej i baren som ser sjukt otrevligt ut småpratade lite.
Och jo, hon var absolut trevlig och jag tyckte mig ana ett leende!

Måste vara folk som blivit vårstissiga och krypit upp från sina gömmor.

Om Diana är vårstissig? Jag håller mig undan, behöver ju inte få fräknar
redan i April!!

Kyss från tjej som håller sig i skuggan, folk verkar bli galna av vårsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0