Diana AKA Linda Lovelace!


Antingen är det något hormonfel på mig eller så växer kroppshåret
betydligt fortare så fort solen varit uppe i flera veckor.
Jag har fått mustach!! Fast jag kanske alltid har haft det, bara att den syns mer
när fejjan fått fräknar.

Fast det finns annat som tyder på snabbare hårtillväxt.
Mina ögonbryn fick sig en noppomgång förra veckan
och dom är redan ute igen.

Armhålorna är också ganska oromantiskt snabbt växande i sin pälsbeklädnad.
Trots rakning i lördags.

Benen, dom är härligt stubbiga, gott att klia foten på stubben.

Det andra rakområdet är inte direkt nyfriserat det heller.
Skippade det i helgduschen så där liknar jag mest en
feminist som på 70-talet tog avstånd från allt som har med rakning att göra.

Ungerfär som Linda Lovelacy i Deep Troath eller en porrskådis i Fäbojäntan.

Nu vet jag iaf att någon feminist som kastar rakhylen kommer jag aldrig att bli!!

Kyss från pälsbeklädd tjej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0