Diana became a whore!


Brukar stå och röka vid papperskorgen här nere på gården.
Endast för att jag ändå är tvungen att gå till pappareskorgen för
att slänga fimpen parkerar jag mig själv utanför den, för att slippa gå
mitt i rökningen!

Jag bor längst in, papperskorgen är ute vid vägen.

Stod och väntade där på min pappa i lördags när
grannkärring, mitt hatobjekt, kom.
Hon frågade:
- Nappar dom här?
- Va, undrade jag.

- Ja, du står alltid här så jag undrar om dom nappar bra från vägen.

Så skrattar hon lite.

- Va?
- Ja, men om det är många som plockar upp dig?
-  JAG VÄNTAR PÅ MIN PAPPA!!!

Seriöst din kärringjävel. Ofta jag skulle stå på min gata utanför mitt hus
och hoppas på att nån äckelgubbe i en biljävel skulle plocka upp mig!

Så, sure, i lördags blev jag kvarterets hora.

Eftersom att hon skvallrar värre än mig har hon säkert kläckt ur sig detta
superkuliga skämt till någon av de andra grannarna och det finns alltid nån
som inte fattar skämt och tror att det är fakta!

Onsdagskyss from the whore of the village!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0