Förlåt kompis!



Mamma, min mamma!
Hon gjorde bort mig så fett i måndags. Oke,j för att hon brukar vara grymt pinsam
men det handlar mer om att hon säger fel saker och har konstiga kommentarer och annat
trams. Oftast aldrig personligt mot någon men in måndags dog jag lite över hennes bravader.

Träffade Kristoffer och hans nya tjej, som jag aldrig har träffat. Mamma var med.
Först kom hon inte ihåg vad Kristoffer heter trots att jag känthonom halva mitt liv. 
Mamma frågade mig framför honom: Vad heter han?
Jag blir så trött på henne så jag bad henne fråga själv. Han presenterade sig varpå mamma
frågar: När ska du bli pappa?
Jag undrade vad fasen hon dillade om och funderade på vem hon blandade ihop honom med.
Ingen visade det sig för när han typ svara: va? så tittar mamma på tjejens mage och säger:
Jag tycker det ser ut så.
Då dog jag och försökte rädda situationen men det var omöjligt då mamma tjatade på
om hur det såg ut som att tjejen var gravid. Normala människor hade inte ens frågat
och skulle dom råkat göra de hade dom bett om ursäkt och försökt snicksnacka bort det.
Inte min mamma inte! Dessutom frågar hon Kristoffer om han inte längre är ihop med tjejen
som han var gift med när dom bodde i Oskarström. Och då står han och håller den andra tjejen i handen!

Mamma, vad fan tycker du det ser ut som?!
Vid det här laget var jag så utskämd och trött på henne att jag faktiskt sa åt henne
och skickade upp henne i min lägenhet.

När jag sedan sa att mamma: Fan, vad du har skämt ut mig, du sa indirekt att hon var tjock,
fattar hon inte varför jag tycker så utan svarar:
Det är faktsikt skillnad på att vara gravid och att vara tjock.
Jo, men nu var hon inte gravid.

Plus att den här stackars tjejen var inte ett dugg tjock så jag fattar
verkligen inte vad mamma höll på med!!
Men tjejen tog det bra och jag bad tusen kommer om ursäkt för min mamma med neuropati!

Puss från Diana som ber om ursäkt till Jaana och hoppas på att bli förlåten!!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Hahahahahaha! Jag tycker att de hela var JÄTTEROOOLIGT! :D Å sedan att läsa om det hela igen fick mig att skratta som tusan (igen!) Hahahahaha ;o) Ingenting att behöva be om ursäkt för, för de va "bara" KUUUUUL! :D Kramen!

2009-04-16 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0