Full av skit!


Jag säger så mycket jag inte kan hålla, helt enkelt snackar jag skit.
Sa förra helgen med full uppriktighet att jag inte skulle dricka nästa helg.
Vad gjorde jag igår?
Drack alkohol, blev full och spydde i vasken när jag kom hem.
Kunde verligen inte stoppa det äckliga vinet och dom gamla wookgrönsakerna som ville ut.
Inte heller orkade jag böja mig över toan så diskhon fick ta skiten. Fräsch flicka.

Har även uttalat att jag aldirg mer ska sjunga karaoke.
Vad gjorde jag igår?

Sjöng en låt med min vän. Men fasen, vad skoj.
Bortgjord men jag är inte sämre än att jag kan bjuda på de.

Min snälla vän följde med en ragglandes Diana hem och smekte
ömt på ryggen när jag spydde. Tack gode Gud, hade kreverat av panikångest
om jag varit själv!!

Kan lova på heder och samvete att det blir alkoholfritt på uteserveringen ikväll.

Bakfyllepuss till Teuta från Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0