Skavankfull!



Tränade igår, utan att plåga stackars handleden. Bruden kallade ju mig
benrangel så jag kanske inte behöver träna längre. Fast å andra sidan.
om definitionen av benrangel är att se ut som mig måste jag nu satsa
på att bli anokrektikersmal!

Konstigt hur definitionerna ändras, när jag var tjugo var folk fetto om dom
hade minsta lilla magputning. Hm....Kanske Ricke Lake som är boten!

Men jag är mucho glado att hon inte kallade mig något annat av de
uppenbara defekter jag bestitter. Hon kunde tex ha sagt:

Du borde kunna lukta dig till ett äppelträd i Kivik med din stora näsa, eller:
med dina stora ögon kan du verkligen hitta en nål i en höstack!!

Eftersom att du är så jävla hjulbent borde du aldrig bli grisvaktare.
Har du solat genom en sil eller? (Fräknarna menar jag då)

Eller så kallar man mig det som min brorson sagt vid ett tillfälle:
Pinocchio med finnar.

Vilken tur att jag är tillräckligt självgod för att inte bry mig, trots alla dessa
defekter! Om jag haft komplex? Inte fasen har väl Diana vett nog att lida av komplex!!!

Fast hade hon sagt något av detta hade jag varit tvungen att jaga
upp henne ock skrämma livet ur hennes FETA röv!


Puss från tjej som duger fint som hon är, eller hon mer än duger faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0