Jag och min bil!


Min kära Teuta, Audi eller Toyota, kalla henne vad ni vill men hon är min alban
och troligvis den bästa albanen som andas jordens luft.

Hon var inne i sitt esse igår, poppis tjej.
Det svärmade lammkött runt henne igår, tur det för hon äter
ju inte griskött!
Fast sen visade det sig nog att dom flesta var svin och ja,
då blev det ju genast griskött så nä, inget lamm för min vän.

Hon fick nöja sig att gå hem med mig, en tjej full av griskött.

En mörk kille raggade på Teuta igår, hon sa att hon var för gammal för honom.
Han sa : kolla på min hud, jag skulle klara av dig.

Hon fattade nog inte riktigt, kolla på min hud, ja, den är mörk, sa hon.

Jag tror att han menade att han är neger och har stor kuk!

Kyss från tjej som minsann dansade fjortistryckare igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0