Karma!


Jag tror på karma, eller jag vill tro på karma iaf.
Jag påstår att jag gör det.
Tanken på att man får det man ger skänker en tillfredställelse hos mig.
Om inte karma finns tänker jag göra det till en självuppfyllande profetia.

Det finns ett litet as jag hatar över allt annat och när jag är klar med min
karma mot honom kommer han förbanna den dagen han såg mig, eller rättare sagt den
dagen hans hand såg mitt ansikte på nära håll!

Hans misstag kommer att spy honom i hans egna ansikte.

Klart som outspädd ärtsoppa att jag skämts som en minigris
över hans trams men nu är det dags för honom att ta de konsekvenser jag
fått leva med att tag. I don´t give a shit egentligen men när mina
kära blandas in blir jag nog mer arg än vad jag blev på min syster
när hon stökade ner och lämnade väskan i hallen!!

Så ja, vem är jag att hålla igen, kan jag seek and destroy tar jag min chans!!
Så svag är jag som människa!

Puss till min allierade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0