Kommentarer!

Har valt att inte godkänna kommentarer som skrivs till mig.
Mest för att jag inte pallar engagera mig i att svara, vilket jag måste om
jag godkänner dom, kan inte låta en främling få sista ordet, inte ens mina
vänner får ha sista ordet i en konversation med mig.
Måste dementera alla kommentarer om att jag är den negativaste människan på denna planeten.
Självklart läser jag alla och tänker till - i 4 sekunder, sen känns det som om det kvittar.

Men nä, jag är inte självhatisk och negativ, snarare har jag en hel del självdistans och är ganska realistisk.
Självgod tycker vissa, visst, det är här självironin kommer in i bilden. 

I Sverige får man faktiskt inte vara nöjd, hade jag varit det hade folk
fått panik på en självgod jävel som jag!

De flesta  kommentarer är faktiskt smickarande och jag tackar och bockar
allra ödmjukaste för alla berömmande ord, tack som fan!!

Och alla som frågar om man får träffa min mamma : GLÖM DET!!
Till alla frierier måste jag tyvärr tacka nej!
Om jag gillar musik? JA!
Om jag är en fejkblondin, tyvärr inte. Det hade varit roligare för då hade hela
jag varit fejk!!
Någon undrade om min ålder, stått 28 nångång och 23 ganska ofta.
Jag är 23 när det passar mig, vilket det ofta gör!
Varför jag avslöjer så mycket om mig själv och mina konstigheter,
varför inte?
Om syster blir arg över saker jag skriver, varför skulle hon?

Är man bäst så är man och då kvittar det liksom:-)


Puss från tjej som kramar sina vapendragare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0