Komplimangernas kväll!


Förträffligt trevlig kväll igår med gamla bekanta som inte setts på länge
och nya bekantskaper. En skön mix av snacksaliga andar, dansanta ben
och gladsjungandes munnar.

 
Men fan vad jag tappade peppen vid ett, kan bero på alla hemska "komplimanger"
jag fick igår. Började redan här hemma med ett shcysst:
" Ta av solglasögonen nästa gång du solar"!
Jag var rätt fett medveten om mina sjukt osnygga ränder efter solglasögonen
som jag fick efter promenaden.
För att täcka det med smink hade det kräfts ett så tjock lager att min
foundation hade tagit slut. Jag valde att satsa på hoppet om att det inte
skulle synas i dunkla mörkret.

Senare på kvällen var det en vänlig själ som sa:
"Släpp ut håret, du ser så jävla arg ut i din frilla"!
Tack och bock säger jag och har nog aldrig förr känt
mig så ful som igår!!

Lördagskyss från tjejen som var en omvänd panda som dessutom såg ilsken ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0