Maia och mupparna!



Maia Hirasawa igår, mycket fint.
Synd bara att det är så strängt att sitta ner så länge och lyssna på musik.
Spelningar ska fan upplevas ståendes så man kan digga lite,
röra kroppen liksom. Det är viktigt för känslan av musiken!

Ganska snabbt somnar första skinkan,  man skiftar ben och andra skinakan somnar.
Sen sover hela röven och vägrar vakna. Byter ställning, ryggen gör ont, benen somnar.
När man väl kommit på hur jäkla obekvämt man sitter går det inte att hitta en
bekväm ställning, helt omöjligt.
Tillslut blir det bara en längtan efter att spelningen ska ta  slut.
17 låtar visste jag att det skulle spelas och på låt fjorton kände jag mest;
nice, bara tre låtar kvar.

Sen var vi mobbade tjejer med då vi hade dom töntigaste platserna man kan få på teatern.
Eftersom att jag kan bli (läs; alltid blir) lite klaustrofobisk om jag befinner mig mitt i smeten
fick vi sitta längst bak längst ut. Plats 1 och 2, det säger ju allt.

Måndagskyss från tjej som haft en helg full av livemusik - love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0