När jag blir stor ska jag....luttrad!


Jag hävdar fortfarande att jag inte ska bli något när jag blir stor.
Jag ska fortsätta att vara Diana och hoppas på en utveckling i positivt håll.
Vad vill du bli när du bli stor?
Stackars alla barn som får den frågan och den handlar ju enbart om
vilket jobb man vill ha.
Så då kan man säga att allt är i livet handlar om vilket jobb man har.
Inte vem man är eller vilken människa man önskar vara.

Alltså får man ingen credd för de mänskliga insatser man gör
eller gjort, om man inte är kriminell och får fängelse.
Deras handlingar blir minsann en "merit" i livet men är du en
något så när vänliga människa handlar allt om vilket yrke du har!

Om man inte blir moder Theresa då fast det kvittar, snälla människor blir endast
hedrade när dom dör och hur kul är det?!

Städerska är det värsta yrket man kan ha, då är man trög och mindre bildad
än andra, likaså om du sitter i kassan eller jobbar på McDonalds.

Jag vill som sagt vara Diana och hoppas på att jag någon gång i mitt liv
gör skillnad i någon annans liv, på ett bra sätt givetvis.
När jag dör vill jag har gjort ett avtryck i någons liv som gör att denna
människa minns mig resten av sitt liv som en avgörande faktor.
Det ska jag bli när jag blir stor, ett positivt avtryck, som aldrig försvinner, i någons minne!
Sen skulle jag bli överlycklig om jag hade förmågan att få människor
att skratta! Att kunna roa och förgylla.

Fann finaste livsordet igår: LUTTRAD. Jag ska minsann bli luttrad!

Puss från tjej som förklarar: LUTTRAD = har blivit en bättre människa genom livets prövningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0