På måndag....


Nästan varje lördag tänker jag:
På måndag ska jag sluta äta massa flotteskit.
Och jag brukar faktiskt lyckas hålla mig borta från sötsaker
under veckodagarna med start på måndagar.
I måndags gick det så där när min kära vän firade födelsedag.

Tårta, kakor och snask!

Så började denna veckan. Så nu kan jag lika gärna köra på
och feta mig hela veckan.

Sist jag var på kalas i Metropolen slängde jag min tårttallrik i golvet.
Lagom pinsamt då jag verkligen inte vill dra på mig någon uppmärksamhet
bland släkt  och svärföräldrar men jag fick mina 15 minutes of fame.

Höll hårt som fan i min tallrik i måndags och den hamnade tack och lov inte på golvet!
Tack till högre makter!

Men tårtjävlen var god så jag la nog på mig typ 500 gram eller nåt!

Puss från tjej som INTE ska äta godis idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0