Påskhoror och räddharar!

Dags för påsk igen. Kul, synd bara att alla fiser så äckligt av äggen!
Får väl äta många själv så att ingens fis luktar värre=)

Jag vill önska alla mina goda vänner, ovänner, familj ,grannar ( utom kärringjäveln ), sexuella förbindelser, de sexuella förbindelser jag missat, de jag har druckit under bordet, de som druckit mig under bordet . De som jag tävlat mot som jag vunnit över och de jag har förlorat mot. De jag avvisat, de som  jag har haft relation till. De som valt bort en relation med mig, de som avvisat mig. De som är fula som jag kan skratta åt och de som jag roat mig kungligt med!
Folket som bjudit upp till dans, de som slängt iväg ett trevligt leende, Carlsbergs bryggeri, systembolaget, Staropramen, bordershopen i Helighafen, alla spritsmugglare, fyllesvin eller svin i allmänhet och allt annat lösaktigt folk, horor eller de som uppträder som horor och hallikar eller de som skulle vilja vara hallikar, samt till alla andra underbara människor, även de som jag tycker är äckliga.
GLAD PÅSK önskar jag!

Hoppas på att påskharen kommer.

Påskpuss från Diana som tar sin kvast och åker nu, ses på söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0