Premiär!


Nu är det vår så igår var det premiär för klackaskorna.
Hur mina fötter mår idag? Sämre än dom gjorde kl två i natt efter några timmars dans.
Kändes som om det brann i skorna. Gjorde missstaget att ta av mig skorna
för då svullnar fossingarna och satan i gatan vad det gör mer ont att ta på skorna igen!
Stortårna har små blåsor och är typ en halv storlek större.

Hur mitt huvud mår idag?
Vaknade kl sju i morse efter att ha somnat runt halv fem, och
spannen blev min bästa vän. Fick ligga helt blixtstilla för att
inte kaskadspy och riskera att missa spannen och träffa golvet!

Måste bero på shoten, eller ölen eller all dans!

Lördagspuss från tjej som mår illa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0