Skabbhaket!


Nattklubben Valentine får inte längre servera alkohol till klockan tre på natten.

På grund av den stökiga situationen på stället tycker socialnämnden att det räcker till klockan ett på natten.

Detta står i Hallandsposten idag, som för övrigt är den sugghuggiagaste
tidningen som finns, den är verkligen dåligt upplagd och innehållslös.
Men jag läser skiten varje dag ändå!

Innan folk har fattat att det inte får serveras alkohol där kommer dom att
få en smärre chock när dom efter ett, när allt annat har stängt, kommer
dit och inte får nån öl i baren. Personalen kommer få ett helvete att hålla styr på
alla ölsugna pojkar, och flickor uppenbarligen.

Eftersom att jag själv blivit påhoppad utanför denna stökiga nattklubb av en full
brudjävel är jag helt för att det inte får serveras alkohol efter klockan ett.
Plus att min bakfylla vinner på detta, då vi alltid har en tendens till att hamna
på dansgolvet på detta stället efter klockan tolv innebär detta att jag inte kan dricka mer efter klockan ett.
Så snurr i sängen när jag ska sova och risken för en fet huvudvärk när jag vaknar minskar radikalt.

Så helt enkelt tackar jag socialstyrelsen för att dom gjort mig en tjänst!

Sen att Valentine kommer förlora folk och en hel del pengar då dom faktiskt
får som mest folk efter klockan ett är inte mina problem, mitt problem är bakfyllan!!

Torsdagspuss från tjej som kommer spara pengar och huvudvärk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0