Störiga!

Jag har alltid haft jävla svårt för idioter och tröga människor!
Dom stör mig nåt så in i norden.
Därmed inte sagt att jag på något sätt skulle vara smartare
än andra människor men jag har iaf förmågan att fatta
och besitta LITE social kompetens. Klart att även jag ibland är trögfattad
och lättlurad men det är inte ofta.

Platta människor har nu också hamnat i denna kategorin!
Dessa nonsens människor som fattar nada om hur man fyller
livets påse eller nåt sånt filosofiskt crappy skit.

Allra mest avskyr jag just nu människor som inte fattar
vad folk menar, människor som måste få allting helt
förklarat för sig och inte fattar metaforer eller betydelsen av de
allra enklaste ordspråken!

Jag ska testa att i två dagar i dagar gå runt och låtsas vara trög och inte fatta
det folk säger, om dom inte talar helt i klarspråk. Ska bli ett kul test!

Kyss från snart trög tjej som är idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0