Thank ya bich!


Igår var det nån pantad liten flickstackare, typ nyss fyllda 18 eller nåt,
som kom fram till mig och frågade "varför jag var så kaxig"?

Vi stod ute och snackade om bajs, ja faktiskt. Nån killkompis till Teuta
hade druckit en drink så han fick ont i magen.
Var lite bråk runtom men jag var mer intresserad av bajsdiskussionen
så jag märkte inte av det nämnvärt.
Tills bruden kom.

" I jämförelse med vad då"? undrade jag.

Då sa den dumma jävla idioten:
" Men håll käften ditt benrangel"!

Skulle jag bli arg då eller? Shit, att bli kallad benrangel är nog
den bästa komplimang jag fått i år!

Fast bara för att jag är jag var jag tvungen att ha sista ordet så då sa jag:
Håll käften fetto! Fast hon var inte fet men va fan, jag är ju
benrangel!
Funderar på om jag ska flotta lite godis, får väl se till
att underhålla mitt underhudsfett för vem vill bli kallas benrangel? JAG VILL!!!

Puss från tjej som undrar om benrangel kanska var ironi......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0