Three´s a charm!

Woho, pallade tre dagar denna helgen, är nog inte så gammal
och sliten trots allt. Det finns håll igång i mig fortfarande.

Quiz i torsdags, aldrig haft så många rätt som då. Kan visserligen
bero på att sälllskapet var en fena på musik men jag kör
över honom och tar åt mig all ära.

Vad jag gjorde i fredag....gissa tre gånger!
Jepp, karaoke. Och visst tusan lurades stackars fröken Diana
upp på scen.

Saker och ting har en tedens till att tappa sin charm så fort dom fångas på bild!
Inga Facebookbilder precis!

Twelvestep i lördags, ös där men inget jag skulle lyssna på hemma.
Fast å andra sidan duger det mesta när det är live.
Man dras liksom med i känslan!

Kyss från tjej som började veckan utvilad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0