TSOOL!



Jäkla nöjd med Soundtracks spelning. För det heter spelning, absolut INTE konsert.
Det var en del i mitt sällskap som envisades med att säga konsert, fel fel fel!
För att vara en konsert måste det vara mer än 3000 besökare annars är det en spelning!

Trots det skräpig ljudet var det en fantastisk stämning och go i publiken.
Glömde bort det där med att ha uppsatt hår när man ska stå i folkhop. Det klappades säkert
400 gånger i mitt bakhuvud, 398 av gångerna var det syster som drog mig i håret och trasslade
in det i diverse smycken och skit. AKTA mitt hår!!

När vi gick hemifrån sa jag bestämt att jag minsann inte tänkte stå längst fram vid staketet och
trängas, gissa vart vid stod?!

Helnöjd med denna fredag, grymt bra spelning och trevligt sällskap!!

 
 

Kyss från mycket nöjd tjej som ska på spelning ikväll igen; Maia Hirasawa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0