Welcome back!


Förra fredagen  blev jag av med min kamera. Efter lipattack på lipattack slog det
mig att den måste vara kvar nere på biljarden.
Jag kan inte bli av med min kamera, finns inte en chans i världen. Jag gillar min kamera och vill
inte att min lilla bildmaskin ska ligga någonstans helt ensam och lessen och vara arg på
mig för att jag glömde honom!!

Men den fanns inte kvar på biljarden, stackaren. Inte i nån av mina vänners väska
och definitivt inte i min.
Fanns nog inga hemska kort eller filmer i så ja ja, fick väl säga adjö till min kompis.

Men fan, på söndagen, eller var det måndagen, måndagen var det nog.
Då dök han upp, blev väldans glad över att se honom.

Vart han hade varit och hur jag fick tillbaka honom?
I will never tell, han var typ aldrig borta visade det sig!!

Puss från förvirrad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0