1999, I Was There!


Bläddrade i ett gammalt fotoalum idag och landade rakt i en nostalgitripp
alá slutet av 90-talet.
Fan, slutet av det decennuimet är av särskild betydelse i mitt liv.
Lärde känna min älskade Anna som än idag är en av de mest betydelsefulla
människorna i mitt liv. God I lover her, hon och jag mot världen=)

Sen slog det mig vilken jävla tur det är att jag blivit vuxen!
När man var 19 spelade liksom inte morgondagen så stor roll,
då gjorde man det man kände för och struntade i vilket.
Struntade rätt fett i hur vi beteede oss också, jag och Anna,
fulla varje helg, hånglade med killar till höger och vänster,
dansade, glömde äta och var allmänt lasiga.

Nu är vi vuxna, har barn, mer förstånd och är allmänt lite mer
nertonade och ordentliga!

Iland iaf, det är lite mindre seriöst i mig ju mer öl jag dricker
men för sören, man kan ju inte vara vuxen jämt!!


Puss från för jävla klok tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0