Äckelhora 1 & 2!


För andra gången på kort tid hade jag oturen att möta de två killarna som
jag gett så tjusiga smeknamn. Äckelhora 1 aka grisen
och äckelhora 2 aka xxxxx (vågar inte skriva det)!

Först nummer 2 men han kvittar liksom, no feelings för honom så det rör
mig inte i ryggen. Men den där nummer 1 aka grisen,
han gör mig fan upprörd. Inte för att jag vill något med honom utan för hans
underliga beteende och hans motsägelsefullhet. Hycklare rakt av!!

Från ingenstans står denna man, äckelhora nr 2, två meter snett från mig på dansgolvet
och slajmdansar med en fjortis. Sen hånglar hon upp honom och han såg
inte helt missnöjd ut!
Hallå!! Respekt, fatta att jag kanske inte är så jävla sugen på att se det.
Att inte människor kan vara lite diskreta.

Men jag är inte förvånad. Han är ett sånt där typexempel på en svinig kille
med issues. När vi träffades hade han helt hux flux träffat en annan tjej, dessutom
träffade han oss båda samtidigt. Givetvis visste inte jag det då.

Sen har han mage att komma hem till mig och skälla på mig för att
jag har "sårat" honom. Vi lever nog fan inte i samma värld.

Förra veckan såg jag han med en tjej och nu en annan.
Fasen vilken härlig kille!

Blir nästan lite äcklad på hela konceptet men mest jävligt förbannad.
Han valsade in och trampade mig på tårna, eller rättare sagt körde han
över mig. Tyckte att saker som inte rörde honom var viktiga att påtala
och tjata kunde han. Tjata över något som jag tusen gånger förklarade.

Tror nog fan att han borde lyda sina egna råd och ta tag i sina issues för
uppenbarligen är det något som är fel!

Måndagspuss från Diana som vill ha lite snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0