Another year over!



Ja, jag är en tönt och gör en lista=)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tro det eller ej men det gjorde jag faktiskt!
Dog någon som stod dig nära i år?

Ett par av mina pums gav upp i somras.
Vilka länder besökte du?

Ha haha ha ha ha.

Vad var din största framgång 2009?

Hm, enligt jantelagen får man inte berömma sig själv så jag hade väl inga framgångar!

Största misstaget?

Dessa jävla fyllemess och annat trams som sker på fyllan!
Har du varit sjuk eller skadat dig?

Svininfluensan, hjärtinfarkt, lunginflammation, hjärntumör, you name I got it!
Bästa köpet?

Jeansjackan, sadelväskan, pumpsen och lampan!
Gjorde någonting dig riktigt glad?

Givetvis, massa små saker och stora saker.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Den där jävla dängan Pokerface som är så tröttsam!

Hur spenderar du julen?

I konstant matkoma.
Blev du kär i år?

Ja, i min jeansjacka, nyårsklänningen, musiken och mig själv några gånger!t

Lite kär i Attila blev jag också.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Firade att det fortfarande finns en tvåa med i min ålder!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Men hallå? Det finns det väl alltid. Finns väl inte många som springer runt och är nöjda jämt och ständigt!
Vad fick dig att må bra?

Lovely friends, musik, roliga stunder och allt skratt som året bjöd på.

Vem saknar du?

Hm, jag är nog så hemsk att jag inte saknar någon.
De bästa nya människorna du träffade?

Jaana från Västerås, Minea och Anton. Jonas får väl ha en liten plats här också.

Den tråkigaste nyheten 2009?

Michael Jackson....

Årets roligaste nyhet?

Fortfarande hemlig...

Nyårspuss från Diana som skickat 21932 sms 2009.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0