For sure!



Det enda jag visste med säkerhet innan kvällen ens började igår var att jag inte skulle
gå hem ensam och att jag skulle vakna med ett vardagsrumsgolv fullt med snacks och ölklet.
Och jo, så blev det!

Ylva övernattade för att få sovmorgon. Svårt att sova länge när
man har en liten gurka hemma som vaknar långt före tio.

Hörde inte ett knyst av tjejan så hon var nog trött och däckade direkt - av trötthet,
inte koppen 2.25% glöggen hon drack=)

Nere på Bond fick jag tjock huvudvärk och denna jäkla värk gjorde att jag inte kunde
sova och dessutom började jag må illa. Vet inte om det var den hemska huvudvärken
eller vinet som gjorde mig illamående. Vet inte ens om huvudvärken rent av berodde på vinet.

Jobbigt var det iaf och sova var omöjligt. Låg i nån slags dvala i min soffa och led.

" Jag ska aldrig mera dricka", en mening jag upprepade många gånger i mitt huvud inatt.
Likaså " snälla, bara låt mig somna" upprepades miljoner gånger.

Somnade nog vid åtta och vaknade kvart i elva.
SKA ALDRIG MERA DRICKA!

Vaknade rätt och riktigt upp i ett vardagsrum med salta pinnar, chips och
popcorn på golvet.  Ölklet, spritklet och annat klet befann sig också på golvet.

Var inte helt pepp på att städa men WTF.
Nu är det skinande rent, jag är aptrött och tror att jag tom har
lite bakfylleångest!

Tredje adventspuss från tjej som ska hamna i sängen tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0