Fru Diana! Hade fan funkat finfint!


Jag hade fan blivit bästa frun ever, eller kanske ska skriva kommer att bli,
för fru vill jag nog bli en dag. Vill och vill, jag SKA bli någons fru!

Kristoffer stack iväg och gjorde ärenden, jag var hemma med barnen
och lagade mat när han var iväg.

När han kom hem stod maten på bordet, precis som det ska vara.

Jag lyckades dessutom få ihop ätbar mat med ett barn på armen
och ett barn som ville kramas!

Men det bästa av allt:
När vi hade ätit var det bara attt lämna disken och barnen och gå några meter hem.
Slippa allt det bökiga och tradiga!

Så nu sitter jag med en kaffe i handen medans min kompis
städar upp efter middagsbravaderna!!

Kan ju hoppas att det är såhär lyxigt man kan få ha det när man får
man och barn. Vi bor grannar och jag drar när det bökiga börjar!
PERFEKT!

Om det är nån som tycker att det låter som ett schysst äktenskap, call me!!

Kyss från tjej som tror det är omöjligt att nån gillar mitt koncept på äktenskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0