Grattis Erik.


Tycker både Erik och Calle är väldans duktiga så egentligen spelade det
inte nån roll vem som vann. Calle låg mig nog lite närmre hjärtat så
jag var en fjortis och sms:ade en röst på honom.

Men som alla vid det här laget vet så vann ju Erik och fy fan;
han måste ha den pinsammste flickvännen i världen.
Vad sjutton tänkte hon med när hon tog över scenen och hela
hans show som vinnare!

Kul för han att minnas tillbaka på det och titta på klippet.
Han vann men nog fan verkar det som att hon njöt mer än honom.

Hoppa ner din dumma jävla brud!!
Hon löd inte mig trots att jag bönade och bad henne flera gånger
att sluta göra bort sig och hoppa ner!!

Hoppas hon får en utskällning av honom!!

Och just för att hon är så pinsam så måste ni glo på klippet:
Spola fram typ 5.5 minuter!


Fredagspuss från icke-pinsam flickvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0