Hångel, dans och lite extra älskad!


Jo men visst, en karatefylla infann sig i torsdags
Blev dans - klackaskor!! Gissa om mina fötter värkte igår och idag.
Hela jag värkte när jag kl elva vaknade och var
tvungen att göra en Linda.
Bakfyllan från Södertälje plågade sönder mig, den plågade mig hela dagen
igår plus att jag är förkyld också!

Fucking lovely friday!
Alla mina teorier om att jag på något sätt skulle ha blivit kvinna
gick upp i rök för igår var jag allt annat en kvinna.

Några fyllemess slank iväg. Trots berusningen raderad jag hela min
utkorg för att slippa ha möjligheten att läsa genom vad jag skrivit.
Vill nog fan inte veta det!!

Och den där jävla mobilen, jag fattar fortfarande inte ett skit av den!!

I torsdags sa jag till den där jävla korvkillen att han var porrig.
Haha, porrig, my ass.
Fast å andra sidan tyckte jag nog att dom flesta var porriga då.

Hade nya parfymen, den som jag beskrev som hångelvänlig, och visst fan
var den det för i torsdags hånglade jag. Två gånger till och med!!

Fast det var inget ömt sensuellt hångel, nä, det var lite kompishångel
med en tjej. Hur det kom sig minns jag fan inte men det var en jävla tur
annars hade ju hela visionen med parfymen gått i stöpet!

När jag vaknade svor jag på att aldrig dricka igen men så kom
jag på att det är dags för min lussefest nästa lördags så efter den
festen ska jag inte dricka mer.....kanske på nyår dock.....och juldagen.

Jaja, nytt år nya tag=)

Puss från Diana som bjuder alla på festen, ring om du vill komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0