Inte det inte....

Tandvärk, den jävla tandvärken jag hade i måndagsnatt! Det värsta med tandvärk är att det kommer aldrig gå över av sig själv, aldrig, inte förrän man varit hos tandläkaren, Det är inte direkt så att jag jublar och skuttar till tandläkaren. Eftersom att jag faktiskt inte behöver betala hos tandläkaren borde jag vara en av de få som jublar över att gå dit, Men nä, självklart är jag lite skraj för tandläkaren. Inte tandläkaren såklart, det är ju inget stort läskigt monster som rotar i min mun, men själva konceptet som det innebär. Måste dra ut min visdomstand och när jag drog ut den första var det inte så farligt men nä, jag tycker minsann det är läskigt att göra det igen! Sprutan är värst, den där sprutan med adrenalin som jag får i bedövningen. Adrenalin är inget man vill få insprutat när man bara ska ligga helt stilla, funkar inte så bra. Hade jag inte haft nån panikattack innan hade jag fått min första där i tandläkarstolen!! Nä, jag står nog ut med lite tandvärk i visdomstanden då och då! Eller nja, knappt men ett tag till iaf!! Efter jul får jag väl bedriva självplågeri och dra ut den onödiga jävla skit tanden. För vad fan är poängen med visdomständer! De allra flesta får hål i dom och måste dra ut. Fysiken borde mordernisera sig och sluta tillverka visdomständer. När fysiken ändå ska mordernisera sig kan den sluta tillverka hår i armhålorna, på benen, helt enkelt borde kvinnor bli hårlösa bortsett från huvudhåret, ögonbryn och ögonfransar. Finns massa skit som är onödigt ju!!

Torsdagspuss från Diana som håller med mamma: Tannavärk är värre än huevärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0