Juldagen!


Började juldagen med att dubbelbajs vilket fan aldrig händer
mig men efter all mat och dom extra kilon var det nog välbehövligt.
Fast inte fan blev vågen snällare för det.

Jag gjorde en god gärning och hjälpte till och städade innan jag for hem.
Diskmaskinen på landet har gått paj så mamma och pappa stod
och diskade i två timmar på juldagsmorgonen.

Skönt som tusan att komma hem om man bortser från
allt som ska packas upp!

Äta rester från julafton, dricka massa julmust och återigen
rota i chokladasken. Ja, jag verkade inte blivit skrämd av de
exra kilona. Dom tar jag tag i sen....sen asså! Sen....

Juldagen är årets gå-ut-dag säger folk, jag stannade hemma.
Orka trängas med HELA stan mitt i nattten. Nä, jag hade fullt sjå med
att må illa och befinna mig i godiskoma.

Smart som jag är sov jag med telefonen avstängd, tacka fan för det
för folk hade visst ringt. Fyllemeddelanden på min telefonsvarare, vissa
var roliga att lyssna på i morse, andra skrattretande och ett helt bedrövligt
och patetiskt. Måtte han skämmas idag nä han kommer ihåg det, förhoppningsvis
gör han inte det! Men jag ska fan mobbas!! Ha ha!!


Lördagskyss från chokladsugen Diana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0