Matkoma.


För två år sedan under Bingolottos uppesittarkväll åt vi risgrynsgröt.
Och jag åt nästan ihjäl mig, på rikitgt.

Jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv och jag visste fan inte
vad jag skulle ta vägen.
Gick ut på balkongen för att andas.

Det var nästan så att jag faktiskt fick en panikattack av den jävla
mättnadskänslan.
Givetvis var det lite synd om mig så jag ropade på min syster!

Linda gensvar löd:
Har du ätit för mycket får du fan skylla dig själv!
Sen gick hon och hämtade kameran och tog ett kort på stackars mig
som vara nära döden av mättnad!

Sen dess är jag fan lite rädd för att bli övermätt, fy fan!
Men risgrynsgröt, det äter jag fortfarande, love it.
Äter det på sommaren också!!

Dagen-före-dopparedagenkyss från tjej som längtar efter julskinka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0