Sen var vi tvugna att slappna av.


Efter våra bravader och promenader i de mörka skogarna behövde vi
slappna av och hur gör man det? Jo, med alkohol såklart.
Även här stannade vuxenvettet i storstan och vi var som fjortisar med
FF-fest. För jävla skoj tyckte jag, tills det belv söndagmorgon.
Vakna nästan hela natten och var sjukt trötta, så trötta att vi
missade att sätta på örngott när vi bäddade sängen.

Kl nio på söndagsmorgonen insåg jag att det kanske var en ganska dålig
ide´att dricka vin fram till fyra på natten.

Vaknade i en vin-dvala, helt orörlig med en huvudvärk
från helvetet. Att somna om var allt jag ville men Andreas vaknade
pigg som aldrig förr och tyckte att vi skulle bada.
Jag tyckte inte likadant utan vände på mig och somnade om!

Sen var det full rulle, värsta långa promenaden i skogen med våta skor
och en tarm som skrek efter kaffe.

Några hårda snöbollar i nacken och några gropsteg senare var det dags
att lämna det mysiga plejset för att åka tillbaka till stan.

Fy bövelen vad trevligt jag hade, kul sällskap, kul saker att göra
och ett för jävla mysigt ställe mitt i ingenstans.

Tack snälla kompis för att du tog med oss på äventyr!!

God-nattkyss från tjej som är mycket nöjd med spektaklet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0