Shitpåmfritt!


Helt spontant i lördags kläckte Andreas den goda idén att vi skulle åka iväg.
Ringde två andra kompisar och inom loppet av en timme var tandborstarna packade.
På kvällen åkte vi ut i ingenmansland och lämnade allt vuxenvett hemma i stan.
Massa mil in i tomrummet på en snöig väg i det lyxigaste huset
jag befunnit mig i blev vi som barn igen.

Masa snö och skojiga leksaker.

Hade några nära dödenupplevelser och när jag åkte där bak på
fyrhjulingen på en åker mitt i natten var jag säker på att jag skulle dö i just det ögonblicket.
ALDRIG mer att jag åker fyrhjuling med Andreas -ALDRIG!

Han är som alla andra pojkar, måste utmana lite mer trots att man
sitter där bak och skriker ihjäl: STANNA. Tror ni han stannar?
Nä, här gasades det på lite mer.

Och jo, lite rädd var fröken Diana och inte så jävla lite heller!!

Testade på det här med att skjuta också.
Lite läskigt var det minsann att hålla i ett vapen och trycka av
några skott. Tanken på att det förmodligen hade gått att döda någon
med vapnet var lite läskigt men fan, det var rätt tufft.
Lite eldsprut ur pipan, precis som på film.

Kristoffer var som en liten pojke bland allt skojsigt och den där
idyllen var vi inte så sugna på att lämna!!

Måndagspuss från tjej som gillade äventyret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0