Tyken jävel.

Man kan faktiskt svara utan att datorn går sönder, eller att jorden går under.

Såg du besökt min sida och misstänker du inte tyckte det stämde så bra. :o) Såg också nu, att du fyllt i lite mer och Vintersport inte står med, vilket gör dig lite ointressant. Hade du haft det ifyllt när jag skrev hade jag inte skrivit. :o)

Men här bjuder jag på en text du kan kopiera och klistra in som svar ifall du är alldeles för lat för att skriva själv:

Tack för mailet, men jag känner inte riktigt att det klickade och att våra intressen stämmer så bra överens. Självklart önskar jag dig lycka till, för någonstans där ute finns säkert hon som är din perfekta match! Ha en trevlig dag!

Skicka-knappen får du dock klicka på själv...

Lycka till här!

Detta fann i min inkorg på en kontaktsida.
Han hade nog skickat typ tre mail till mig som jag inte
svarat på och tydligen lackade han ur!

Jag kopierade sista delen av texten och skickade till honom!
Sucker!!

Måndagspuss från tjej som har smaken av sjuk hals i munnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0