Typ klar!


Nästan färdig med mina julklappar.
Det är ett evigt bry det där med vad man ska köpa till folk.
Barn under fyra är enkelt, dom bryr sig liksom inte.
Tonårspojkar är svårast.

Mamma och pappa önskar sigt tråkiga saker;
mamma vill ha bodybutter och pappa vill ha en kort sax
att klippa mustachen med, kul saker att ge bort!!

Min brorson sa till mig att han vill ha " ett skitsnyggt örhänge".
Aha, och det betyder? Vad har tolvåriga pojkar i örat?!

Fullt shjo med paketen så jag har inte dekorerat på balkongen,
inte för att jag brukar göra det, pappa fixar.
Lite granris och en ljusslinga then I´m good to go!

Julklappspuss från tjej som hittat en klockren klapp till nån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0