Utan bubbel!


Jag är inte speciellt pryd och har inte så många hämningar men när
det gäller nakna människor blir jag allt lite generad.

Jag tycker själv att det är lite kymigt att gå naken i sällskap
och givetvis gör jag nästan aldrig det.
Förmodligen för att jag är tjej ocj tycker att jag är en liten tjockis.
Men också det där med att strutta omkring och så tydligt visa
det lilla man ser av det kvinnliga organet känns lite läskigt.

Killar verkar dock inte ha några problem med detta.
Dom struttar runt med snoppen i vädret, den liksom bara hänger
där helt synligt och dom verkar inte tycka att det är något konstigt med det!

I går morse och i morse kläckte mannen att vi skulle bada.
Visst, naken i ett badkar i mitt lilla baddrum med en snopp?
Precis vad jag var sugen på men inte fan kan jag vara en mes
så det var bara att hoppa ner i badet.

Så liksom flyter den lite där i mitt badkar, snoppen alltså.
Inte kunde jag ju stirra och just för att jag inte kunde stirra drogs ju
blicken dit hela tiden, fy skäms Diana!!

Fullt upp med att hålla styr på ögonen samtidigt som jag gjorde allt
för att skyla mina tre fettvalkar!

Om det var mysigt att bada? Jo, när väl chocken av en flytande
snopp hade lagt sig var det rätt trivsamt!

Fredagspuss från tjej med russinfingrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0