Vad händer?!


Nä, nu tror jag minsann att det hänt på riktigt.
Jag har helt oväntat blivit kvinna!
En kvinna med premisser som vet vad hon vill ha - och inte ha!
Tror nog att det som är avgörande för att gå in i livet som
kvinna är att finna sitt eget värde, att ha kommit på vad man vill
ha ut av livet, nödvändigtvis inte till 100 % men i det stora hela,
men framför allt att se sig själv som den man är och det är
faktiskt OKEJ att tycka om sig själv.

Viktigt som tusan är det också att i ord våga uttrycka vad man vill ha,
att inte nöja sig med det som erbjuds och man inte hittar en
bra kompsomiss!

När jag tänker efter har jag nog alltid varit sån här men förmodligen inte
bejakat det, troligvis beror det på att egenvärdet inte hade infunnit sig!

Slut på fyllehångel med pojkar under 25, framför allt med
10 år yngre bartendrar!!
Slut på trams och krångel med boys som irriterar och bara
kan ge vissa bitar av det som behövs.

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter den, enligt mitt tycke, den perfekta mannen.
Jo, jag är nog redo att hoppa av marknaden för singlarna och
hitta ett harmoniskt sätt att spendera delar av mitt liv med någon annan.

Därmed inte sagt att jag fortfarande inte är en argbigga som tappar humöret
lätt, blir upprörd ofta och har total avsaknad av tålamod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0