Vit mys jul!



Ja, då är det strax dags att styra skeppet hem till pappa och mamma!
Varje år sen jag flyttade hemifrån har jag åkt ungefär samma tid dan före doppardagen.
Och styrt skeppet hem ungefär samma tid på juldagen.
Traditioner är till för att följas!

Och precis som varje har jag mest packning av alla men till mitt
försvar har jag faktiskt med mig sängkläder och dator.
Och annan massa onödig skit!

Så då återstår det bara för mig att önska en god jul till alla nära och kära,
till mina kära vänner som värmer min tillvaro, till betydelsefulla bekanta
och de mindre lyckligt lottade som har det skit i jul!

Dom finns i min tanke i några minuter sen ska jag skatta mig lycklig över allt jag
har för att sedan äta så mycket att jag konstant befinner mig i matkoma!!

Sen finns det as som säkert fötjänar en jul i misär UTAN julklappar,
ingen Aladinask och ingen julskinka! Kan dom gott ha!

Julpuss från tjej strax börjar julfirandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0