Zero is not a size!


Köpte en fin klänning att ha på nyårsafton - trodde jag!
Valde en 36:a och den storleken har jag haft de senaste 8:a åren typ.

När jag dragit upp dragkedjan i ryggen insåg jag att det aldrig funkar,
kunde knappt andas och inte kan jag gå runt med andnöd en hel nyårsafton.
framför allt inte så få dagar efter jul för då har jag säkert lagt på några gram.

Bytte till en 38:a och jag dog en smula när jag insåg att jag inte kunde andas
ordentligt i den heller. Jo, det funkar om jag inte sitter ner men palla stå upp
en hel kväll. Inte lata jag inte.

Större storlek? Nä, för då kan jag inte fylla ut ovandelen,
i klartext betyder det: Jag har för små pattar för att kunna fylla ut en 40.

Jag kände mig som fetaste paddan ever när jag hade provat 38:an men sen
kom jag fram till att Divided Black nog fan gör sina storlekar mindre och mindre
för alla mina andra kläder passar som vanligt.
Slutsatsen är att jag inte blivit fet, det är märket som lurar oss tjejer.

Allt för att förstöra fler tjejers liv då dom utvecklar ätstörningar för att dom
måste gå upp i storlek och känna sig feta.

Fuck Divided Black!!

Puss från tjej som måste leta upp en klänning till nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0