20.00 veckans viktigaste tid!


Ikväll klockan åtta är det dags. Detta efterlängtade program som
jag så länge har väntat på startar.
Den rätte för Rosing.
Jag kommer gå i taket av raseriutbortt men jag bara måste titta.
Hon har ju varit ett objekt för min avsky ett väldans bra tag nu.
Varför just hon vet jag inte men jäkla vad hon  irriterar mig.

Åh, vad jag önskar att alla hennes buktningar exploderar,
roligaste vore ju de falskt putande sprickfärdiga läpparna.

Någon kommenterar min avsky: Avundsjuk eller?
Så jag tog mig tid till att fundera på om så var fallet,
slutsatsen är glasklar, inte det minsta avundsjuk!

Läppar lika stora som pattarna, fixade så klart, hårförlängning, fejkblond,
acrylnaglar, botoxpanna och köpt av kanal 5, vad ska jag vara avundsjuk på?

L R måste vara den sämsta förebilden som finnas för unga tjejer
fast å andra sidan kan kvinnomisshandel försvaras här.
Vad gör väl läpparna större och mer putande än en fet knytnäve över munnen!
Vad gör mest ont, botox eller en käftsmäll? Klippt som skuret!



Puss från tjej som ser fram emot programmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0